CEI Tu apri la tua mano
e sazi il desiderio di ogni vivente.
NV Aperis tu manum tuam
et imples omne animal in beneplacito.
V Aperis tu manum tuam,
et imples omne animal benedictione.
Rm 8,35.37 Chi ci separerร dallโamore di Cristo? Forse la tribolazione, lโangoscia, la persecuzione, la fame, la nuditร , il pericolo, la spada? โฆ Ma in tutte queste cose noi siamo piรน che vincitori grazie a colui che ci ha amati.
Mt 14,19-20 Dopo aver ordinato alla folla di sedersi sullโerba, prese i cinque pani e i due pesci, alzรฒ gli occhi al cielo, recitรฒ la benedizione, spezzรฒ i pani e li diede ai discepoli, e i discepoli alla folla. Tutti mangiarono a sazietร , e portarono via i pezzi avanzati: dodici ceste piene.
Alberto Magno: Nel sacramento dellโaltare, il Signore ci dona tutto se stesso, niente escluso: corpo, anima, divinitร . Tutti aspettiamo che apra la sua grande e generosa mano, e ci riempia della benedizione che รจ lui stesso dato in cibo. (Magnificum autem donum est sibi in corpore et anima et deitate nihil privatum retinere, quod non nobis exhibeat: unde dicitur, Deuteron. XXXII,3 et 4: โDate magnificentiam Deo nostro. Dei perfecta sunt operaโ. Perfectum tunc fuit opus donationis, quando nihil sibi privatum retinuit quod non nobis donaverit: tunc enim omni laude liberalitatis suae, sicut dicit Psalmista, Psal. VII,2: โElevata est magnificentia tua super coelosโ: et quidquid in coelo fuit gratiae et gloriae, totum nobis dedit. Unde hanc magnificentiam canens Psalmista, Psal. CIII,27, dicit: โOmnia a te exspectant, ut des illis escam in temporeโ. Hoc est donum alimenti divini, de quo dicitur, Psal. CXLIV,16: โAperis tu manum tuam, et imples omne animal benedictioneโ. Ac si dicat: Quidquid hactenus dedisti, parum est, adhuc media destituit, exspectamus omnes donec largam manum magnificentiae aperias, et nos omnes dono quo teipsum das in escam, benedictione impleas. Et hoc est quod in Evangelio Matthei, XXII,2, dicitur de coena magna, quae ex abundanti omnibus Dei magnificentia est praeparata. โ De Corpore Domini, dist. 2, tract. 1, cap. 1)
Lโuomo รจ essere โfamelicoโ per eccellenza: la sua fame ultima รจ Dio stesso.
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